JAG HAR HETT

hhej (::
idag vakna ja typ kvart över sju, sen laga ja mig genast å va klar 10 före åtta o starta ti skolan me eikku.
först hadd vi
matta, HATAR
bk x2, HATAR
hissa, hadd föhör å så på film
hussa x3 helt jes (:: laga någo solskenetsbröd (?) å te (:: gött !

sen for jag hem och sen lite före fyra var jag med marie och vi gjord no lite allt möiligt.
MIN KAMERA HA INT ENNU HELLER KOMMI ! om den int kommer imoron så skjuter ja gigantti å de e helt ganska sekert.

btw nu känner ja mig helt sjuk, ja har helt rött face, snuva, lite sjukt i halsen å så ögonen bara rinner ..
nu ska ja fara å laga lite nudlar ti mei å sen ska ja sii på bb å sen ska ja laga läxor å sen SOVA ! ha vänta på de
hela dagen (==


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0