gomoron

tjo

har inte bloggat nu här på en tid ;p
har varit i hesa och så har jag nu bara int orkkat.. (a
menja, idag blir det först dans, sen skall jag väll träffa melinda,
här kommer lite om v-slutet


fredag;

var det en ''fest'' hos mirella, fan vad det va kul =)
drack fullt med energy dricka och så, vi hade ful volym på musiken..
konstigt att int grannarna kom och klaga ;p efter det så såg vi på
en film och vi blev skit rädda ::D jag och heidi blev övernatten där och ja
det var kul! <3



lördag;

vaknade man upp hos mirella vi åt och så, sen for vi på datorn.
jag for hem där en 1 tiden för jag skulle vara med melinda men sen var hon me josefin så
ja fortsatte bara att va me mirella, sen for vi och cykla och då hoppa heidi
och matte in =) japp de va oxå kul <3


pusskram - marie  

Kommentarer
Postat av: josefin

förlåt. Men hoppas du inte blev sur på mej, föratt jag var med melinda?! :/

2010-09-13 @ 18:54:07
URL: http://yossah.blogg.se/
Postat av: casa

ni e dåliga på att blogga! :D

2010-09-15 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0