nå hei (:
sori ja ha int haft tid att blogga å nu e marie i helsingfors så hon ha int heller blogga.
ida va de då skola å efterskolan for jag hem å sen till ekenäs på "fest" där va int så mycky människor
men jag, eikku, kattis, jenny, alma, jonne, robbe, ost, emppu å sen en till käring som ja int minns va som hon hett :b sen kom ja hem typ elva å vi slapp gratis från ekenäs fast han gick förbi oss å så på oss , konduktören altså.
å sen när vi kom hem me sama tåg som ceccce fannyh å jessi så av dom tog han nog betalt men int uta oss (y) lyx.
nåjaa +att sen e ja helt f*tti fö när int min kamera ha kommi å de sku ta 4 dagar = BULL SHIT !
ja sku isf ha måsta få den på typ torsdag, eller ida men nää vaför sku den ha komi ja får den sekert först
på måndag å dom om ja int då ha fått den så far ja dit å klagar eller ringer å klagar å de e helt sekert.
nu borde ja duscha men jag sku int orka fara ner å klockan e just nuu 0.00 så int orkar ja, ja far heldre på mårån
å joo ja vet de hä e sekert jätte roligt å intresant o sådä att alla ska veta de hihihi men ja har jätte tråkit å ja har
huvuvärk fö ja e jätte flunssi å ja e ttrött som faaaaaaaaaa
nå ja hadd bara ett par leggins ida liksom på benena å de va lite kallt å sen så hups ja
håka just att ja åxå har jonnes dedä armbande här på min arm men skitsamma de e coolt de e sådä gumi å de e
lime gröönt ==) å imoron vet ja int va ja ska göra kanske vara me nån eller bara chilla ja borde åxå reda upp
lite i mitt rum oxå men ja sku int orka å härregud ja yssnar på KENT liksom sällan men joo heidå ((:;

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: OKej!

Nice bild. ♥

2010-09-04 @ 12:18:16
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: christine

hihi dom dä konduktörerna suger.

då som jag va med mimmi ti ekenäs så på hemvägen när han kom första gången förbi oss tog han betalt av mimmi, & sen gick han där hundra gånger förbi oss men tog aldrig betalt av mig 888D

2010-09-04 @ 21:04:44
URL: http://schreisolautdukannst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0